Thursday 7 February 2008

Uganda cast 3

Ahoj vsetci.

Pomaly uz mame polovicu pobytu za sebou a Matovi sa uz aj blizi koniec. Mato sa sice vratil zo safari , ale este nestihol vytriedit fotky , lebo ich spravil strasne vela. Takze ked budu fotky tak aj nieco napise, ze ako tam bolo ...

Ked sa mato vratil zajazdili sme si usek den 2 , mal hrozne vysoku vodu asi najvysiu za posledne 3 roky , takze vodopad Kalagala bol naozaj silny a velky. Nina po dopade dole zmizla a vynorila sa so zlomenym padlom L , asi na 3-4 pokus v nasledujucej pereji vyeskymovala bez padla, takze musim uznat je velmi sikovna. Nevyhoda bola , ze ja som musel spadlovat cely usek bez padla, pretoze som dal Nine svoje a kedze bola povoden tak to bolo naozaj zle. Niekde asi v polke useku som nestihol prudnicu ako som mal a najprv ma skoro stiahlo do nezjazdneho kanala , ale uhral som to len na obrovsky valec kde som sa skoro vykopal . Inak fajn J.

nina trenuje cleanblunty

mato vo valceku v kempe

Kedze bola 3 rocna voda ,tak nam aj natiekla voda na vlnu Malalu, co je po prude asi hodinu padlovania z Hairy lemonu. Naozaj pekna vlnka . Inak taka voda sa nam uz drzi asi tyzden .

Poslednych par dni sme uz v hornom kempe Eden rock resort.

Boli sme niekolko hodin v Jinji nakupovat a pozerat darceky , uz mame vybrane. Usek den 1 je naozaj super je hrozne vysoka voda a tak sa tu citime jak na Zambezi , obrovske vlny a valce , minuly rok to bolo skoro o nicom oproti tomuto . Hlavne koli stavajucej sa elektrarni su zatopene niektore pereje a perej Silverback ma vsetku vodu z tych zatopenych casti. Je to fakt sranda. Vcera som tam zmizol v polovici pereje a vynoril som sa za . Nina, kedze je lahucka ako pierko prechadza s nadhladom . Ja a mato sa topime ako macky , ale nie nemajte strach je to proste perej s asi 4-5m vysokymi vlnami ,ktore sa zabaluju. Proste sranda.

Jedlo tu hore je super davame si capaty

a niekedy ideme do restauracie ,aby sme sa vykrmili a v Hairy lemone budeme zas chudnut . Pizza je tu naozaj super. Objedname si taxik ,ktory nas odveze do Jinji a potom po jedle pre nas pride.

To je zatial asi vsetko .

Tak sa majte s pozdravom Peto , Nina , Mato.

2 comments:

Mirec said...

NO pekneee =DD to bez padla ti vooobec nezavidim.. ale som rad, ze ste seci ok.. :)) fotky su krasne.. hned by som sa kvam tepeportol keby sa da.. :) Ale neda, takze mi neostava nic ine ako sa zajtra na skusku domotat ale tam v afriek sa majte super aspon vy a nech sa vam dari.. myslime na vaas :))

Lubica Sabolíková said...

Caute Macky a Pierko:)tomu neverim,ze idete aj do 6 metrovych vln! to si robite srandu zeee?? sak to by bolo na zabitie...
konecne som videla Matka a jednu jeho svalnatu ruku, som happy a tesim na dalsie fotky:)
a doneste nam ochutnat kusok cabaty pls a setci sa uz tesime na darceky z Jinja:))ale hlavne na Vas!