Wednesday 2 May 2007

Canada worlds update 5

Nazdar tak kvalifikacku muzov mame za sebou. Bol to narocny a dlhy den Nakoniec voda mala optimalny stav muzi zacali o 9 rano a skoncili zhruba okolo 6 poobede. Na prvom mieste skoncil Nick Tournament , Billy Harrys , Andryu Holcolme .... ja som skoncil na 6 mieste kde sa mi ako obvykle podarila len 1 jazda :( mozno by to mohlo byt aj lepsie.Zajtra su na plane vsetky ostatne kategorie a + muzi stvrtfinale.
Tak drzte palce lebo ked nie tak vypadnem!!!!

English version:
Hi everyone today the quali is already done.It was a long day and I have seen many hudge tricks. I was lucky today because with my bad luck a fallt out on every big competetion. Touday I fuckt 3 from 4 rides but lucky the one ride was Ok and I was on place 6.:) I hope that tomorou will be better and I like to be for the semis...
See you

Some pictures from Tanya Faux!!!

1 comment:

johno said...

Drzime ti tu vsetci palce. Ta vlna tam vyzera brutalne. Uz takto je to uspech ako hovado. Som rad, ze som mal tu cest sediet s tebou kedysi na jednej lodi.